az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

A kislánykor vége

2021. április 02. - Peni a Valdes

12 éves voltam azon a forró nyári délutánon. 12 éves voltam, amikor először fogdostak meg. Farmerszoknyában sétáltam a strand felé, amikor egy nálam pár évvel idősebb srác rámarkolt. Onnantól fogva az életem újdonsággal bövült..a férfiak tekintetével, ami mohó cápaként tapadt az én fejlődő vonásaimra. Csillogó, vigyorgó tekintettel, ami végigstírölt miközben a vizes ruha rátapadt alakomra, a hangos röhögéssel, és füttyengetéssel, ahogyan miniszoknyában vártam a buszt..A legtöbb verbális és non-verbális jelzést ezekben az években kaptam..Akkor, amikor a testem lassan átalakult...Piszkos fantáziák szereplője lettem..izzadt kamaszfiúk fejében kezdtem el élni. Testé lettem...és elkezdtem vonzani az érettebb tekinteteket is..tudjátok a vén kecske is sót nyalna, és azokban az években én lettem a  só. ......

nehéz erről írnom, túlságosan mély sebeket szakítana fel......kitörlöm amit írok, újra megírom, aztán törlöm...mostanában sok csalódás ért...és magamat hibáztatom

 

Kérlek elégedjetek meg most ennyivel..majd folytatom..miután feltámadt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr3316475370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2021.04.03. 08:57:31

A mini farmerszoknyát mi indokolja? Amennyiben valaki el akarja kerülni a férfi tekinteteket, akkor csadorba érdemes öltözni.
De más részről megértem, hogy a nemi vágyak tárgyának szerepében felfedezni magunkat az tényleg tud sokkoló lenni. De hát fel kell nőni előbbutóbb mindenkinek.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.04.04. 11:31:51

@Lorrh: én mai napig nem bírok vele mit kezdeni... egyszerűen nem tudom magamban hova tenni ha szexualisan vonzonak látnak

Lorrh 2021.04.04. 12:30:03

@Peni a Valdes: simán elhiszem. Annyi sérülést kínlódást gyűjtünk össze itt a Földön, főleg gyerekkorban.
Régóta mondom már, hogy nagyon nem ez a létező világok legjobbika. Még a top 100-ban sincs benne.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.05.05. 11:22:51

@Lorrh: pedig jó is lenne elutazni oda, ahol már minden görbe egyenes :)
süti beállítások módosítása