az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

A szerelem második éneke

2021. szeptember 15. - Peni a Valdes

A Nap melege végig égette a föld göröngyeit, a táj remegve lebegett a horizont felett, és kövér izzadságcseppek öntözték az utcákat, és én neki kezdtem a munkának. Azon reggelen nem sejtettem, hogy találkozom azzal az emberrel, aki megmenti a lelkem. Az életem unalmas folyóként lassan hömpölygött, a mindennapok terhe nyomta a testem, és reménytelenség volt a kísérőm. Lassan felkészültem, hogy magányosan fogok meghalni, és a síromra senki nem vet virágot. Aztán jött a délután, a nyári este, és megtaláltuk egymást a kavicsok között, és egymásba kapaszkodtunk, beleugrottunk a testünk és lelkünk medencéjébe. Nem volt kérdés, hogy ami köztünk van az jóval több egyszerű vonzalomnál, szexuális vágynál. Mert amikor egymásra nézünk, akkor a Férfit és a Nőt látjuk. És ez sokkal több mint külsőségek. Számomra Ő a legférfibb férfi, aki biztonságot ad nekem, akinek a vállára hajthatom a fejem, és aki bárhol és bármikor képes nekem esni, akinek a keze és a szája a legmagasabbra repít. Maga a szerelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr5416676140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.09.16. 05:40:00

Fasza! Ez most egy memory, fantázia vagy a jelen?

MsIreneAdler 2021.09.17. 23:26:14

Kiket, miket nem talál az ember a kavicsok között :D! Akkor most minden heppi? Remélem!

MsIreneAdler 2021.09.17. 23:26:43

@Technikus Úr: ja meg igen, ezt én is szeretném tudni!

Dænerys Targaryen 2021.10.05. 19:29:06

"és én neki kezdtem a munkának"
Neki kezdtél? Nem nekem? Se nem őnekik? A "neki" itt részes határozó?

Ha igekötős igének akartad írni, hogy nekifogtál, nekiálltál, nekikezdtél a munkának, akkor egybe kell írni. Nem néz ki szépen, ha irodalmi igényességű hangulatfestő szöveget írsz és csúnya helyesírási hibát raksz bele.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.10.05. 21:13:50

@Dænerys Targaryen: a helyesírási hibának itt misztikus többletjelentése van, ő Peni, a Valdes

Dænerys Targaryen 2021.10.06. 14:25:16

@Puerto Prince: Te mindent elnézel mert ti szerelmesek vagytok egymásba :-)
Ami tökjó érzés lehet.
Ettől még a helyesírási hiba sajnos műveletlenségi benyomást kelt.
Az igekötők különírása ez alatt a felcsúti lumpenproli uralom alatt meg különösen divatos lett.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.10.06. 15:11:05

@Dænerys Targaryen: köszönöm az észrevételt, tovabbbittom az illetékes kollégának!

Dænerys Targaryen 2021.10.06. 18:53:51

@Peni a Valdes: Szép példázat ez a három stáció egymás után, ahogy fokozatosan felhúzod magad és feltolod a iróniát a maxra.
Nem okosabb kijavítani a posztban és a reklamáló kommenteket meg törölni?

Dænerys Targaryen 2021.10.07. 08:43:05

@Peni a Valdes: Nem vagyok az.
Én felőlem bárhogy írhatsz.
Csak arra akartam utalni, hogy műveletlen tuskó benyomását kelted ha átveszed a lumpenprolik írástudatlanságát.
De lehetsz bátran ilyen is.

Egy élmény volt veled... pá!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.10.07. 08:55:37

@Dænerys Targaryen: Szerelmesek? Ez izgin hangzik. Kell már egy kis izgalom vénségemre. Szerintem ez az a fajta szerelem lehet, amit az érintettek maguk sem vallanak be maguknak, ezért a léte olyan, akár a Colombo feleségének inverze. Mindenki látja, de mégsem létezik. Vagy nem?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.10.07. 12:23:57

@Peni a Valdes: ebben a játékban nem az a lényeg, hogy mit érzel, hanem hogy minek látszol.
süti beállítások módosítása