az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

Vonzás törvénye

2021. március 21. - Peni a Valdes

Minap azon gondolkodtam, hogyha unalmas perceimben végig venném, hogy az elmúlt években milyen férfiak voltak azok, akik felém érdeklődést mutattak, akkor elég egyértelmű eredményt kapnék.

Tehát vagyok én. Átlagos külső. Nem egy Candice Swanepoel, aki meseszép, és valami extrán gyönyörű. De nem is egy olyasvalaki, akire sajnálattal nézel, és akinek összesúgnak a háta mögött, hogy na ezt sem áldotta meg túl sok jóval a teremtő. 

Na ennyi elég volt belőlem, most már rátérek a lényegre. Amikor végigpörgettem, vagyis amikor elkezdtem figyelni, hogy mégis milyen típusú férfiak figyelmek fel rám, akkor, ahogy már korábban is említettem, igen világos, és tiszta volt az eredmény. Na de mire is gondolok. Nos, hogy a közepébe vágjak, sohasem figyelt fel rám egyetlen kopasz, tetovált és kigyúrt férfi, vagy sohasem kacsintott rám senki sem, aki hipszter szakállal éli az életét. Ja igen, azt elfelejtettem mondani, hogy most csak azokra koncentrálok, akik felém kezdeményeztek. Tehát, valahogy úgy tudnám szemléltetni, mintha én közepén ülnék, és csak néznék magam elé, vagyis nem én mosolygok rá az adott illetőre..remélem meg van: 

Vagyis kopasz, kigyúrt férfiak és szakállas puloveresek sosem. Ellenben, igen gyakran rám mozdultak a következő kategória képviselői.

a, Átlagosan jól kinéző. Ez elsőre lehet nem igazán összeillő fogalom, vagyis itt az a kérdés, hogy mit is értünk átlagos alatt. Mert jelentheti azt is, hogy unalmas, olyan semmilyen..átlagos hétvége, semmi extra. De most arra gondolok, hogy az adott csoport képviselői olyanok, akik külsőre jól néznek ki, de azért nem az a kategória akikre minden nő teste megremeg.

b, A szép arcúak. Valamiért nem igazán vonzottam a nagyon férfias arcvonásokkal áldott embertársaim. És nem, nem..véletlenül se jelenjen meg senki előtt a fiatal Justin Bieber arca. De tudjátok vannak azok a férfiak, akikre azt mondják, hogy szép arcvonásaik vannak, és itt rájuk kell gondolni.

c, Azok, akik mindenkire, vagyis minden kedves lányra, nőre, asszonyra. Erről sokat lehetne írni, én nem teszem meg. Nekik nehéz, mert ők azok, akik tele vannak önbizalomhiánnyal, amit sokszor nem tudnak ellensúlyozni, amitől aztán még jobban elkeserednek, és ez oda vezet, hogy kétségbe esetten próbálnak nőhöz jutni, ami aztán két irányba mehet el. Vagy megutálnak minden nőt, vagy fogják maguk, és elköltöznek egy másik kontinensre, ott feleséget találnak és lesz vagy 5 gyerek, és élik a világuk.

 

De visszatérve a témához. Miután ezt végigpörgettem magamban, azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon más emberek, legyenek akár férfiak, vagy akár nők, és most leginkább hozzátok szólok, akik olvassátok ezt, fel tudnak e állítani egy hasonló listát. Ti milyen típusú, és most csak külső jegyek alapján nézve, férfiaknak, illetve nőknek szoktatok tetszeni?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr8716473040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.22. 10:47:25

Nem tudtam, hogy ki az a Candice Swanepoel, úgyhogy rá kellett guglizzak. Nem igazán szép, szerintem.

Én a következő fajta nőknek tetszettem:
- színesbőrűek
- mandulaszeműek
- fekete hajúak
- szeretik a rizst

Így hirtelen több közös nincs bennük.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.22. 11:13:11

@Peni a Valdes: sokan költöznek el más kontinensekre feleséget találni is

Lorrh 2021.03.22. 11:43:11

@Puerto Prince: szerintem sem szép nő. Ez a rajzolt szemöldökű kacsaszájú instant maiszépségideál. Minden fiatal csaj ilyenre műtteti magát, brrrrrrrr.

Én sajnos nem jövök be a pasiknak, nem tudok ilyen listát írni.

Meg amúgy sem a küső fontos. Csak a lelkiek. Meg az anyagiak.

Neytiri1 2021.03.22. 12:48:45

3 méteres, kék bőrű, hosszú farkú, macskás orrú, sárga szemű, hosszú hajú pasiknak.

MsIreneAdler 2021.03.23. 17:16:46

Itt is vagyok :)
Az A és C típusúakat én is észrevettem. Sőt a kigyúrt hegyomlás pasik is szerettek, gondolom azért, mert mellettem még nagyobbnak látszódhattak. Rengeteg kockát is kifogtam, bátran mondhatom, hogy ez valamiféle fő irányvonal volt nálam :)
Akiknek viszont egyáltalán nem jövök be, azok az ilyen rocker/motoros arcok illetve a nagyon öltönyös sznob fickók. Egyiket sem bánom mondjuk.

MsIreneAdler 2021.03.24. 09:55:57

@Peni a Valdes: igazán szívesen, bár most ettől a kommenttől kissé ilyen anonim alkoholisták gyűlése fílingem lett :)

MsIreneAdler 2021.03.24. 12:05:28

@Puerto Prince:

- Irén vagyok, grafomániás blogfüggő....
- Sziaaa Irééén!

:)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.24. 13:40:02

@MsIreneAdler:
- Apukám gyerekkoromban nem hallgatott meg... később az erkélyen beszéltem magamban... az első alkalommal csak egy facebook kommentet írtam a lakóközösség csoportjába... igenis azt a rohadt kutyaszart össze kell szedni...! Két hónap múlva már Top Fan státuszom volt minden harmadrendű celeb oldalán...

MsIreneAdler 2021.03.24. 14:08:02

@Puerto Prince: Peni szét fogja rúgni a hátsónkat ezért, remélem tudod :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.24. 15:03:37

@Peni a Valdes: vagy levidékiztelek téged. Valamelyik a kettőből

MsIreneAdler 2021.03.24. 15:45:56

@Peni a Valdes: hát igen. Akartam is mondani, hogy azért még nincs akkora seggem, amihez olyan hatalmas láb kell :)

Neytiri1 2021.03.26. 08:53:34

@Puerto Prince: élvezzük az életet, ahogy csak lehet :)
Ki tudja meddig tart...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.06.02. 19:55:52

Na, most értem ide. :)

A kategorizálás fura formája, amit tényleg behatárol a régió. De erről majd a végén.

A magam részéről nincs annyi megfigyelési "adatom" hogy releváns választ adjak.
A fővárosban élek pár hónapja és a tömegközlekedés jó esélyt adna az adatgyűjtésre, de úgy gondolom, hogy a kötelező maszkviselés torzít az eredményeken.

Na, de amit az elmúlt majd 30 évemből gyűjtöttem, az az, hogy az átlagnak jövök be. A fullos nők - ahogy említetted - a Candice Swanepoel félék egyenesen levegőnek néznek. Ezt lehetne egy picit analizálgatni , de szerintem most nem ezen van a kérdőjel, hogy miért.

Szóval a szemüveges, "szürkeegér", átlagos, kicsit talán művészi lelkivilággal megáldott nők azok, akiknek a tekintete megakad rajtam a szembejövő mozgólépcsőn, a metrón, vagy a trollin vagy csak úgy általában.

Na de a régiós kitérő.:
A kinézetem amúgy kevésbé közép európai. Inkább északias (ír, angol, skandináv)aminek köszönhetőn azt vettem észre, hogy sokkal több és az átlagnál sokkal szebb nők figyelnek fel rám. Ezt tapasztaltam Skóciában és Dániában is.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.06.04. 21:23:44

@Technikus Úr: ezt már akartam neked írni, de én téged sokáig idosebbnek gondoltalak, olyan jó negyvenesnek

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.06.04. 21:27:35

@Technikus Úr: a kérdés, hogy mennyire tudod önmagadban helyre tenni hogy kik figyelnek fel rád...

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.06.04. 21:36:47

@Peni a Valdes: Magas? Szőke? Hááát 180 és inkább szökés vörös :D

Nem vagyok még annyira érett :D ez év végén töltöm a három Xet.

Igazából nem teszem sehova, hogy kinek jövök be. Ha egymás mellé állítanánk azokat a Nőket, akikkel "dolgom" volt, akkor sokan meglepődnének. :D

Nincs női ideálom. Minden Nő a maga módján szép. :)

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.06.05. 09:17:59

@Peni a Valdes:
Háááát nem! :D
Annál picivel tisztább munkát végzek, mert orvosi műszerész vagyok. :)

De ha neked egy norvég olajmunkás képe villan be a soraim olvasása kapcsán, ám legyen. :D
süti beállítások módosítása