az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

A felmelegített káposzta

2021. április 23. - Peni a Valdes

Sosem próbáltam meg kétszer ugyanazzal. Ha valamit lezártam, akkor azt örökre lezártam, és beledobtam a lakatkulcsát a tengerbe.

Most mégis megpróbáltam..hogy hátha most majd megéri újra nekikezdeni, újra megpróbálni.

Róbert vállalkozó, lakberendezéssel foglalkozik, negyven feletti, de nincs közel az ötvenhez. Középmagas, magát fiatalosnak vélő, és egyébként az is, tehát nem az volt hogy megjelent egy vénember típus.

Az első próbálkozás tavaly nyáron volt, amikor a forró napsugarak leégették rólunk a ruhát, és a testünk felhevülve várt. Az én testem speciel nem, mert az tökéletesen rendben volt, és legkevésbé vágyott nyári kalandra, meg arra hogy reggel felébredve mikor oldalra néz akkor ne tudja hogy ki is az ott..

Róbert azonban jött, és elkezdett udvarolni, üzeneteket írni, türelmetlenkedni (nem voltam otthon) és úgy éreztem hogy talán érdemes lenne találkozni.

Róbert írta, hogy alig várja, de reméli, hogy nem vagyok dagi, mert neki azok nagyon nem jönnek be, és itt sűrű káromkodás felhők érkeztek kelet felöl, és én ledöbbentem, mert rájöttem hogy én már majdnem találkoztam ezzel a férfival, csak mivel bevágta a hisztidurcát így inkább nem..

Mindenesetre írtam neki, hogy ahogy a képeken is látja nem vagyok egy manöken, és semmi kedvem ahhoz hogy bunkózzon. Erre kicsit visszavett a lovakból, és megnyugtatott, hogy jól nézek ki, és édes vagyok, és alig várja.

S akkor találkoztunk..

Nem lobbant fel a lángcsóva, nem bizsergett be, és nem csillogott a szeme sem fel. Ez az okés okés, semmi gáz vele, de valahogy mégsem az igazi  ez a lány számomra kifejezés ült rá az arcára. Ennek ellenére további randikat akart, meg vacsorát főzőtt nekem, de valahogy mégsem ment..nem volt az igazi, s ezt meg is mondtam neki, hogy ez így nem jó, ez kevés, amire megsértödött...

Mindenesetre tovább léptem, és most nemrég újra rámtalált, és megint megpróbáltuk és az eredmény nem változott, kivéve hogy nem vesztünk össsze...senkit sem lehet megmenteni, ha nem akarja...

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr9316510394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2021.04.23. 12:46:17

Reális-e 14 éveskori rómeóságos csillogó szerelmet várni a feminizált mai negyven ötvenes kiégett férfiaktól? Én nem tudom - csak kérdezem.
Mondjuk az egész sztoriban végtelenül kevés a romantika - amire pedig a mellékelt ábra alapján - túlzott igény lenne. Sok sebből vérzik a káposzta amelyik belefagyott a zsírjába ezen a fogvacogós tavaszon.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.04.23. 13:56:13

@Lorrh: a realitással való szembenézés inkább a másik félnél kérdés itt

Lorrh 2021.04.23. 20:40:13

@Peni a Valdes: akkor máshogy értelmezzük a történetet. Nekem az jött le, hogy a pasinak jó lettél volna, de te nem láttad a szemében a feléd irányuló rajongást és akkor már neked nem is kell.
Rosszul értelmeztem?

MsIreneAdler 2021.04.23. 22:57:46

Ez a dagis beszólás gáz. Gondolom ő lett volna a legjobban megsértődött, ha visszakérdezel, hogy "remélem te meg nem egy töketlen lúzer vagy, mert én meg azokat nem szeretem " :)
Az a másik baj, hogy egy kapcsolatot nem lehet izomból akarni. És tudom, hogy a pasik falra másznak attól, hogy "nincs meg a szikra" de jobb híján néha tényleg nincs rá magyarázat, hogy miért nem találunk vonzónak egy olyan embert, aki papírforma szerint amúgy tökéletes választás lenne. Utólag egyébként sokszor tisztábban látja az ember, mi lehetett a gond.

Lorrh 2021.04.24. 08:49:49

@MsIreneAdler: a szikra dologgal azért egyetértek. Sokszor volt amikor nekem is kiült az arcomra hogy nem tetszik a csaj. Volt aki intelligensen észrevette és nem nyomult.
Volt aki meg átlépett ezen és tolta magát. Aztán nem is lett semmi az ilyenből, egyéjszakán túl. De már nem inspirálna ez sem.

Lorrh 2021.04.24. 09:37:05

@Peni a Valdes: ez már csak ilyen marad erre a rövid időre

MsIreneAdler 2021.04.25. 10:57:45

@Lorrh: de ha nem tetszett, hogy lett belőle akár csak egy éjszaka is? (kérdezte naívan Irénke:))

Lorrh 2021.04.25. 11:15:31

@MsIreneAdler: hát lett.
Egy férfinak nincs megengedve, hogy visszautasítson egy nőt, amikor az nyomul.
Azt a nők nem viselik el.
#férfielnyomás
#nőiterror
#militáns feminizmus

Lorrh 2021.04.25. 14:21:16

@Peni a Valdes: pedig teljesen érthető, mert Irénke kommentjére válaszoltam. Olvasd végig a párbeszédet és teljesen világos minden.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.04.25. 17:56:57

@Lorrh: igen de úgy vélem hogy más irányba megy a kommunikáció mint ahogy terveztem. Történetem hősnője ugyanis nem erőltetette magát a férfira sőt

MsIreneAdler 2021.04.25. 20:12:34

@Lorrh: igazából azt nehéz is elutasításának venni, ha megdugnak...:)

@Peni a Valdes: nekem ez abszolút lejött, de szerintem erről nem is volt szó, hogy a nő nyomult volna. A mi beszélgetésünk a "szikra" vonalon folyt tovább és ez lett belőle.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.05.05. 11:28:24

@MsIreneAdler: ezt bizonyos körülmények között nem lehet kivitelezni, de nem csak azért, mert a nők nem viselik el, hanem azért sem, mert egy férfinak be kell tudni maga előtt vallania azt, hogy nem minden puncit fog megdugni, amit lehetne.

Ez az első lépés a hűség felé is, szerintem :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.05.05. 11:32:41

@MsIreneAdler: szerintem is gáz sértegetni bárkit, ez nem vezet sehová. Mondhatod, hogy bocs, de kicsi a faszod, én a nagyot szeretem, vagy mondhatod, hogy bocs, de kicsi a melled, én meg a nagyot szeretem. Ami szerintem nem oké, az az, hogy "fú de kicsi faszod van... hát ezt tuti nem érezném meg", stb.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.05.05. 11:49:21

visszatérve az eredeti poszthoz, szerintem, vagyis a tapasztalatom szerint az ember tudja, hogy milyen az, amikor valakivel jó, de nem úgy jó, hogy beleélvezkedtek egymásba, hanem tényleg jó, mélyen, átélten... a csend éppen olyan izgalmas, mint a beszélgetés, a pelenkázás és a sétahajózás ugyanolyan program... akit megtrükközhetsz, akinek összekócolhatod a haját, megcsípheted a fenekét, megprüttyögheted a pociját, és nevettek. Aki fogja a kezed, ha baj van, akire felnézel, de akit fel is segítesz, ha kell.. ezt egyből tudja az ember, bármi, ami korábban volt, csupán halvány utánérzete a dolognak... persze azt nem állítom, hogy egy ilyen van csak, de hogy amikor az ember érzi a témát, akkor tényleg érzi
süti beállítások módosítása