az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

1. a találkozás

2022. március 05. - Peni a Valdes

Forró nyári júliusi nap volt. Az a tipikus szikkadt szöcskenyájas, délibábosan remegős, izzadságcseppek csillognak a bőrön érzős. Az iroda fülledt levegője rátelepedett a testekre. Mivel nem volt mit csinálnom, úgy döntöttem, hogy ránézek vajon lett e új találat. Ok, igen vannak...akkor nézzük ki írt. Ekkor láttam meg az üzenetét, és a férfit a képen. Kedves arcvonások, jófius öltözet, megfésült haj. 

Aznapra megbeszéltünk egy randit a Duna partra kora estére. Mivel nyár volt, és késön ment le a Nap, így igent mondtam az ötletre. Persze elsöre teljesen felhúzott, mert nem ott volt, ahol szerintem lennie kellett volna, De megtaláltuk egymást, és elhívott pizzázni, majd beszélgettünk, és én szokás szerint sokat magyaráztam mindenféléről. Utána kicsit sétáltunk, majd hazavitt. 

Késöbbi elmondása alapján azonnal bejöttem neki szexuálisan. Én meg élveztem a zenét, a lenyugvó Nap fényét, és a várost. Igy indult az igazi életem.

A második randin elmentünk a strandra

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr4317628230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.03.16. 08:04:50

Na dejó olvasni ezt. Akkor már lassan egy éve lesztek. Végre végre!!!
süti beállítások módosítása