az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

Randivacsorák-Ádám

2021. június 07. - Peni a Valdes

Ádám jobbra  húzott, és küldött egy szívet. Legtöbbször így indultak a kapcsolataim, meg a kapcsolat kezdeményeim is, amik  aztán elhaltak, mint a tiszavirág, és én ott maradtam az emlékeimmel. Ádámban a szeme fogott meg, a tekintete, ami barátságosan meredt bele a végtelenbe, és az, hogy képes volt kerek mondatokban megfogalmazni vágyait, ami manapság ritkaság, és értékelendő tulajdonság. Ádám emellett kitartó is volt, hüséges pulikutya módon érdeklődött felőlem, miközben rajongó szavakkal fejezte ki érzéseit, melyet tekintetem és ajkaim látványa okozott neki. A dolgok tehát mentek a maguk helyes útján, és én már terveztem is a lakodalmi menüt ezerrel, na meg a gyerekeink nevét 

Aztán találkoztunk..vagyis előtte azért lecsekkoltam a legfontosabb kérdést, hogy van e kutyája, mert nem vagyok kutyabarát, és a kutyák sem penibarátok, vagyis ez egy nem békés kapcsolat, ezért aztán érhető, hogy ez ügyben puhatolóztam...és akkor Ádám közölte, hogy van kutyája, de megpróbálja arra a napra máshová tenni.. Na gondoltam akkor legyen, találkozzunk, de előtte azért kikötöttem, hogy ne másszon rögtön rám, hanem kezdjünk beszélgetéssel., és teázással, amihez kekszet rágunk. Erre közölte, hogy biztos nem fogja kibírni, hogy ne ugorjon rám 5 perc után mert bla bla bla....nos tényleg nem bírta ki, vagyis 10 percig bírta, és azt a tíz percet arra használta, hogy szidja az intézkedéseket, illetve hogy leszólja a munkám, hogy aztán  rám másszon a kanapén, és a hosszú ujjaival keresssen erogén zónát, miközben harapdálja a fülem, és a világ legszebb hangján kérlel..igen a hangja az tényleg nagyon szép volt, olyan nyugtató. kellemes...na meg a szeme, igen még az is szép volt, szép formájú...de közben haragudtam rá, nem akarta az agyam, azt amit  a szívem diktált, és lassan lefejtettem a vállaimról, illetve keblem halmáról a kezét, és határozottan nemet mondtam neki.

Ádámmal egy baj volt...egyetlen egy baj. Hogy erősen dohányzott

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr2116518776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2021.06.08. 11:27:46

Ügyes a végén a felütés!
Megvan az olvasóban a kétely és újra visszaolvassa, hogy voltak-e más negatívumai. Mert persze voltak.

Témába vág:
www.youtube.com/watch?v=cVijFCVMy9U

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.06.08. 19:01:28

Mi, férfiak nagyon jó színészek vagyunk amíg el nem érjük a célunkat. :)
Azt mondjuk, amit hallani szeretnétek.

MsIreneAdler 2021.06.09. 14:35:38

Nagyon bátor vagy Peni... :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.06.09. 14:38:08

@MsIreneAdler: ja ja,jól felrugok mindenkit ha huzigalja a copfom

MsIreneAdler 2021.06.09. 16:59:20

@Peni a Valdes: ja az sem semmi, de én arra gondoltam, hogy én gyáva lettem volna felmenni a szépeníró, kutyás donjuanhoz!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.20. 22:38:34

@MsIreneAdler: @Peni a Valdes: ezzel tudok azonosulni, mert dugtam én már olyan csajjal, akinek a szájszaga miatt nemhogy a náspángomat, de még az ujjamat sem mertem bedugni a fogai közé, és inkább hátulról szerettem laikus töffenésekkel az inas kis popóján... tartottam tőle, hogy izgalmában ráharap, és akkoriban nem volt biztosításom egy antibiotikum koktélra... mindez Borneón történt, ahol a kevés szerencsések is csak viccből mostak fogat.

MsIreneAdler 2021.07.21. 21:43:26

@Puerto Prince: jujjj. Nekem a szájszag kizáró ok, abban nem tudnék megalkudni, hogy csak hátulról vagy messziről :). De van még pár dolog, ami taszító nekem, pl ha a pasi így morog vagy mi :) arra gondolok, mikor így folyamatosan hmmmmmmm hangot ad ki.
süti beállítások módosítása