az életem meg ami még van

az életem meg ami még van

Megtörtént

2022. augusztus 04. - Peni a Valdes

Megtörtént, lassan két hónapja házas lettem. Asszony, feleség, társ. Olyan volt, mint ahogy vágytam. Tele szerelemmel, örömmel, és hálával. Megtalálni az igaz társad hatalmas ajándék, és én raleltem. Nem volt nagy felhajtás, csak a család, na meg a madarak éneke. Nem kívánok többet ennél, amit elnyertem. 

Sosem fekszünk le haraggal, mindenre van megoldasunk. Hiszen szeretjük egymást, és ez óriási erő. Volt hogy nem hittem benne, aztán jött Ő, és megváltozott bennem valami . S minden reggel hálát adok ezért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegamimegvan.blog.hu/api/trackback/id/tr817899979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.08.06. 19:03:19

¡Feliz vida matrimonial para los dos!
süti beállítások módosítása